Reklama jako chleb powszedni

Dziwny będzie świat, gdzie nie będzie reklam. Multimedialne bombardowanie w celu zmiękczenia naszej woli i wygenerowania u nas potrzeby na promowany artykuł zaczyna się już… nie, nie zaczyna się, jest cały czas prowadzone. Czujemy te bombardowania tym bardziej i bardziej zaawansowana technika w tym uczestniczy. Kolorowe reklamy pokazują jak będzie wspaniale gdy tylko się zaopatrzymy w …. Teksty nas informują, jacy to nie jesteśmy kupując w sieci tych właśnie sklepów. Wakacyjne rytmy starają się nas przekonać do wypoczynku organizowanego przez tego właśnie touroperatora. Im bardziej multimedialne oddziaływanie tym sukces pewniejszy. Wiadomo nie od dziś, ze przekupka która głośniej i ciekawiej zachwala swój towar więcej klientów przywoła. Ale też nie od dziś wiadomo, że klient zrelaksowany szybciej podejmuje decyzje – szczególnie w zakresie dużych zobowiązań finansowych, dlatego reklamy działające na nasza podświadomość atakują nas podstępnie w czasie relaksu w kinie, na spacerze, w czasie snu. Wiadomo jakość i skuteczność tych ataków zależą od ich zaawansowania technicznego i multimedialnego zakresu oddziaływań. Pamiętaj, reklama jest wszędzie, każda twoja decyzja jest jej wynikiem, więc dbaj by się otaczać dobra reklamą.

Leave a Reply

Najnowsze komentarze
    Strony
    Popularne
    • Czy e-booki zastąpią tradycyjne książki?Czy e-booki zastąpią tradycyjne książki?
      Jadąc autobusem czy czekając w kolejce do lekarza możemy zauważyć osoby, które trzymając w ręku czytnik e-booków oddają się lekturze. Widząc na co dzień takie obrazy można zadać sobie pytanie: …
    • Multimedia w szkoleMultimedia w szkole
      Jak najbardziej pojawiają się one na coraz większej ilości zajęć lekcyjnych. Dzięki temu, uczniowie mają szansę zobaczenia pewnych teorii na specjalnych wykresach wyświetlanych na tablicach interaktywnych. Taka wiedza w zdecydowanie …
    • Oprogramowanie dla księgowościOprogramowanie dla księgowości
      Oprogramowanie dla księgowości. Na rynku powstaje coraz więcej małych, samodzielnych firm, a także ogromnych koncernów przemysłowych. Niezależnie od wielkości czy branży w jakiej działa przedsiębiorstwo, potrzebuje ono posiadać w swoim …