Reklama jako chleb powszedni

Dziwny będzie świat, gdzie nie będzie reklam. Multimedialne bombardowanie w celu zmiękczenia naszej woli i wygenerowania u nas potrzeby na promowany artykuł zaczyna się już… nie, nie zaczyna się, jest cały czas prowadzone. Czujemy te bombardowania tym bardziej i bardziej zaawansowana technika w tym uczestniczy. Kolorowe reklamy pokazują jak będzie wspaniale gdy tylko się zaopatrzymy w …. Teksty nas informują, jacy to nie jesteśmy kupując w sieci tych właśnie sklepów. Wakacyjne rytmy starają się nas przekonać do wypoczynku organizowanego przez tego właśnie touroperatora. Im bardziej multimedialne oddziaływanie tym sukces pewniejszy. Wiadomo nie od dziś, ze przekupka która głośniej i ciekawiej zachwala swój towar więcej klientów przywoła. Ale też nie od dziś wiadomo, że klient zrelaksowany szybciej podejmuje decyzje – szczególnie w zakresie dużych zobowiązań finansowych, dlatego reklamy działające na nasza podświadomość atakują nas podstępnie w czasie relaksu w kinie, na spacerze, w czasie snu. Wiadomo jakość i skuteczność tych ataków zależą od ich zaawansowania technicznego i multimedialnego zakresu oddziaływań. Pamiętaj, reklama jest wszędzie, każda twoja decyzja jest jej wynikiem, więc dbaj by się otaczać dobra reklamą.

Leave a Reply

Najnowsze komentarze
    Strony
    Popularne
    • Naprawa ekspresów Saeco Katowice
      Marenie każdego kawosza. Aromat kawy o poranku od lat towarzyszy sporej części ludzkości. Espresso, cappuccino, latte… każda z nas ma własny smak, gust i ulubiony sposób przyrządzanie kawy. Choć wydaje …
    • Pilot zdalnego sterowania telewizorem
      Każdy współczesny telewizor posiada zdalne sterowanie za pomocą pilota. Zasięg działania takiego urządzenia jest bardzo różny, ale z reguły wynosi od dwóch do nawet dziesięciu metrów, co sprawia, że możemy …
    • Technika w malarstwie
      Każdy artysta jest świadomy tego, iż jego kolejne prace muszą być jeszcze bardziej wyjątkowe, niż te poprzednie. Mnóstwo osób, które wybierają się na studia plastyczne nie są świadomi tego, jak …