Reklama jako chleb powszedni
Dziwny będzie świat, gdzie nie będzie reklam. Multimedialne bombardowanie w celu zmiękczenia naszej woli i wygenerowania u nas potrzeby na promowany artykuł zaczyna się już… nie, nie zaczyna się, jest cały czas prowadzone. Czujemy te bombardowania tym bardziej i bardziej zaawansowana technika w tym uczestniczy. Kolorowe reklamy pokazują jak będzie wspaniale gdy tylko się zaopatrzymy w …. Teksty nas informują, jacy to nie jesteśmy kupując w sieci tych właśnie sklepów. Wakacyjne rytmy starają się nas przekonać do wypoczynku organizowanego przez tego właśnie touroperatora. Im bardziej multimedialne oddziaływanie tym sukces pewniejszy. Wiadomo nie od dziś, ze przekupka która głośniej i ciekawiej zachwala swój towar więcej klientów przywoła. Ale też nie od dziś wiadomo, że klient zrelaksowany szybciej podejmuje decyzje – szczególnie w zakresie dużych zobowiązań finansowych, dlatego reklamy działające na nasza podświadomość atakują nas podstępnie w czasie relaksu w kinie, na spacerze, w czasie snu. Wiadomo jakość i skuteczność tych ataków zależą od ich zaawansowania technicznego i multimedialnego zakresu oddziaływań. Pamiętaj, reklama jest wszędzie, każda twoja decyzja jest jej wynikiem, więc dbaj by się otaczać dobra reklamą.