Reklama jako chleb powszedni

Dziwny będzie świat, gdzie nie będzie reklam. Multimedialne bombardowanie w celu zmiękczenia naszej woli i wygenerowania u nas potrzeby na promowany artykuł zaczyna się już… nie, nie zaczyna się, jest cały czas prowadzone. Czujemy te bombardowania tym bardziej i bardziej zaawansowana technika w tym uczestniczy. Kolorowe reklamy pokazują jak będzie wspaniale gdy tylko się zaopatrzymy w …. Teksty nas informują, jacy to nie jesteśmy kupując w sieci tych właśnie sklepów. Wakacyjne rytmy starają się nas przekonać do wypoczynku organizowanego przez tego właśnie touroperatora. Im bardziej multimedialne oddziaływanie tym sukces pewniejszy. Wiadomo nie od dziś, ze przekupka która głośniej i ciekawiej zachwala swój towar więcej klientów przywoła. Ale też nie od dziś wiadomo, że klient zrelaksowany szybciej podejmuje decyzje – szczególnie w zakresie dużych zobowiązań finansowych, dlatego reklamy działające na nasza podświadomość atakują nas podstępnie w czasie relaksu w kinie, na spacerze, w czasie snu. Wiadomo jakość i skuteczność tych ataków zależą od ich zaawansowania technicznego i multimedialnego zakresu oddziaływań. Pamiętaj, reklama jest wszędzie, każda twoja decyzja jest jej wynikiem, więc dbaj by się otaczać dobra reklamą.

Leave a Reply

Najnowsze komentarze
    Strony
    Popularne
    • Kino domowe warszawaKino domowe warszawa
      Kino domowe. Dla wielu ludzi tydzień bez wizyty w kinie to tydzień stracony. Lubimy oglądać filmy. Wyjście do kina, samodzielnie czy też ze znajomymi albo z rodziną, w sobotni wieczór, …
    • Gry komputerowe i onlineGry komputerowe i online
      Obecnie rozrywka w coraz większym stopniu przenosi się do sieci. W niej możemy przede wszystkim grać gry, jakie pozwalają na rywalizację z innymi graczami. Jest to znacznie bardziej interesująca forma …
    • Przenośne komputery na startPrzenośne komputery na start
      Skomputeryzowanie wszelkich aspektów życia jednostki jest procesem nie ulegającym podważeniu. Obecnie stosujemy komputery we wszystkich dziedzinach życia. W sklepach, czy supermarketach dzięki nim otrzymujemy faktury lub udzielane nam są informacje …